Blogia
joanakass

Els meus avis...

Els meus avis...

Historia d’amor dels meus avis

 

 

Ells, eren veïns del poble la Coromina. El meu avi se la mirava quan caminava pel carrer i cada dia li agradava més fins que es va donar conte de que ell la mirava molt i un dia es van trobar sols al carrer. El meu avi li va dir: - Gabriela on vas guapa i la meva àvia es va posar a riure. A partir d’aquell dia i a van agafar més amistat i es veien es freqüentment sols pel carrer. Els diumenges la meva àvia sortia a passejar amb unes amigues i el meu avi aprofitava i es ficava al seu costat. Quan marxaven les amigues ell l’acompanyava fins la porta de casa seva i allà parlaven una estona fins quan ella havia de marxar. Ella li deia que fins  al dijous no podia quedar i quedaven pel dijous llavors el meu avi els dijous sortia a esperar-la i sortien a passejar. Això va durar 6 mesos fins que el meu avi va poder entrar a casa seva. La meva àvia li va presentar a la seva mare ja que el  seu pare feia dos anys que havia mort. Ella tenia dos germans i dues germanes. A partir d’aquell dia, els dijous i els diumenges entrava a casa seva a parlar. Sortien a passejar al cine i al ball acompanyats d’una germana. El meu avi treballava de mecànic, quan acabava sopava i després l’anava a veure-la s’asseien en el menjador  amb un braser als peus i van passaven tantes hores que sempre sonava el gall i llavors el meu avi marxava. Als dos anys de ser parella es van casar, el dia 6  de maig de 1957 el van celebrar a Cardona en el cafè Trobalón amb xocolata, coca i pastissos, tenien uns 60 invitats i van ballar enamorats. A la tarda van marxar de viatge a Barcelona, 8 dies, van visitar gairebé tota la ciutat. Als 13 mesos de casats va néixer el primer fill, Antonio, i als 6 anys Joana. Van celebrar els 50 anys de casats  el 6 de maig de 2007 amb la companyia dels seus fills i nets, tots junts li vam regalar un viatge a Suïssa de 8 dies… encara estan enamorats…

0 comentarios